środa, 5 listopada 2014

Prorok codzienny

Treść FanFiction powstała na podstawie serii powieści "Harry Potter" autorstwa J.K. Rowling.


Zawierająca moje pomysły fabuła objęta jest prawem autorskim, podobnie jak szata graficzna bloga. Jeśli ktokolwiek w otchłani internetu dostrzeże łamanie tych praw - proszę o zgłoszenie tego mojej osobie.


Marudzenia słów kilka


Rozdziały będą ukazywały się nieregularnie - czasem w ogromnych odstępach czasu. Jednakże! Przysięgam sobie i WAM, czytelnikom, że ta historia będzie przeze mnie skończona. Rozplanowane mam co najmniej sto rozdziałów i prędzej czy później zostaną one przelane z głowy/zabazgranych kartek do komputera i przekazane Wam do wglądu. Spełnię marzenie o skończeniu tego FF, niezależnie od tego ile czasu mi to zajmie. Bo ta historia jest i będzie wyjątkowa. I zasługuje na to.

Z racji tego, że zawirowania życiowe stawiają mnie przed coraz większą ilością problemów różnego pochodzenia nie informuję o nowych rozdziałach, ponieważ nie mam do tego ani głowy, ani cierpliwości, ani samozaparcia. Czasu też mi na to brakuje. Wybaczcie, wolę skupić się na pisaniu.

Zostawiajcie jednak proszę w zakładce "SPAM" (po rozwinięciu kółeczka "LUMOS") informacje o nowościach u Was. Jeśli życie pozwoli - chętnię zajrzę. Nic jednak nie mogę obiecać.

Wasza
Panna Nieporozumienie

7 komentarzy:

  1. No to pozostaje mi czekać kochana! Będę bardzo cierpliwa, obiecuję, bo z pewnością warto! :*
    Jeżeli chodzi o bezpośredni kontakt, to ja jestem na tak! Mi się taka opcja bardzo podoba i czekam na jakieś dalsze informacje o tym! :3
    I jeszcze, widziałaś lub nie, u mnie jest nowy rozdział, piszę o tym już tutaj, nie w spamie, tak przy okazji! :3
    Cierpliwie czekająca,
    Mary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tak genialnym fragmencie nie mogę doczekać się jeszcze bardziej, o ile to możliwe ;-;
    Co do kontaktu, oczywiście, jestem na tak :D
    A teraz czekaaam ♥
    Pozdrawiam i życzę dużo czasu :D
    Mrs Black

    OdpowiedzUsuń
  3. Od piątku wieczór do teraz odświeżam bloga jak głupia, a tu nic. Nabiłam ci chyba z 300 wejść!

    Kiedy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wracaj tutaj! Wszyscy tęsknimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej... gdzie jesteś? Wrócisz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń